pci-database: TODO - why non-free drivers?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 11 Mar 2007, 16:55:05 CET

On Sun, Mar 11, 2007 at 03:41:19PM +0100, Kamil Dziedzic wrote:
> AIGLX który jest przyszłością dla biurka (a dokładniej odciążenie przez kartę
> graficzną procesora).
z problemami na zamknietych sterownikach ;)

> Tu nie jestem pewien ale chyba też oglądanie filmów z -vo xv.
dziala bezproblemowo zarowno na nv jak i radeon

> Hmmm... to pewnie moja karta jest wyjątkiem potwierdzającym regułę?
pewnie tak.. siakieś stare ixy? ;)
porównywanie xorga 6.9 z aktualnymi sterownikami nvidii troche jest..
nie fair ;) Xorg 6.9 wyszlo w grudniu 2005 roku, a to juz... prawie
poltora roku minelo ;)

tym niemniej - ja nie mam absolutnie nic przeciwko zamknietym
sterownikom. Jedyne co proponowalbym to domyslnie "wykrywac" otwarte
sterowniki... ew wykrywac obydwa - jest ktos przeciwko? ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI