pci-database: TODO - why non-free drivers?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 11 Mar 2007, 18:19:05 CET

Dnia niedziela, 11 marca 2007, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:

> z problemami na zamknietych sterownikach ;)

Jakimi? Nie znam. Poza tym pytałeś o to gdzie potrzebna jest szybkość grafiki.
Nie zmieniaj tematu. Na otwartych sterownikach sobie tego w ogóle nie
uruchomisz więc o czym w ogóle jest mowa? AIGLX nie zadziała jak i wszystko
co wymaga 3d (czyli choćby głupie Google Earth). Sterownik nv mniej rzeczy
obsługuje niż nvidia więc dlaczego mam nim kaleczyć swój komputer?

> pewnie tak.. siakieś stare ixy? ;)
> porównywanie xorga 6.9 z aktualnymi sterownikami nvidii troche jest..
> nie fair ;) Xorg 6.9 wyszlo w grudniu 2005 roku, a to juz... prawie
> poltora roku minelo ;)

I to oczywiście moja wina? Mnie to guzik obchodzi kiedy wyszły. Takie są w AC.

> tym niemniej - ja nie mam absolutnie nic przeciwko zamknietym
> sterownikom. Jedyne co proponowalbym to domyslnie "wykrywac" otwarte
> sterowniki... ew wykrywac obydwa - jest ktos przeciwko? ;)
Ale czemu? Daj mi jeden powód dlaczego nv ma być lepsze niż nvidia? nv nie ma
3d a nvidia ma i koniec gatki. Choćbyś nie wiem co wymyślał dla użytkownika
nvidia jest lepsza. Będą kiedyś lepsze sterowniki otwarte nie ma problemu
niech będą wtedy jako domyślne.

Tak w ogóle to coś mała ta baza... ostatni geforce to 5900.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic