pci-database: TODO - why non-free drivers?

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Nie, 11 Mar 2007, 21:19:16 CET

Dnia niedziela, 11 marca 2007, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:
> hm... a do czego poza grami jest potrzebna "szybkość" grafiki? Na prawie
> wszystkich swoich komputerach używam otwartych sterowników i nigdy nie
> miałem potrzeby użycia innych.
Ja miałem spore problemy z pewnymi zamkniętymi programami (np. skype - w Xach
na otwarych sterownikach i przy otwarnym okienku skype zajmował 100%
procesora i o rozmowie mogłem zapomnieć).

> Argument o ilości obsługiwanego sprzętu jest raczej odwrotny - taka
> nvidia regularnie usuwa z swoich najnowszych wersji sterowników obsługę
> starszego sprzętu, co znowu wymaga(łoby - bo nikt tego nie robi)
Trudno... ich prawo do zmian. My możemy z kolei tworzyć kolejne paczki i tak
się koło kręci...

> aktualizacji pci-drivers/gfx i zmiany sterowników na kolejne wersje
> legacy... A nv obsługuje wszystko i bez problemów ;)
no właśnie nie bez problemu...

> a jest w paczce pld?

A musi? To, że czegoś w pld w pacze nie ma nie znaczy, że należy utrudniać
skorzystanie z tego - nie tędy droga.

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski