pci-database: TODO - why non-free drivers?

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 11 Mar 2007, 18:22:21 CET

--- Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com> wrote:

> Ale jakie to ma znaczenie? Sprzęt ma akcelerację 3D, to chcę mieć
> akcelerację 3D, a nie kontemplować do czego mi się ona może przydać.

Ma znaczenie w przypadku komputerów przenośnych, w przypadku których
celowa rezygnacja z dostarczonych technologii w przypadku pracy na
bateriach jest wymaganiem, a nie widzimisię. Rezygnacja z 3D w
przypadku sterowników ati doprowadza do nieużyteczności (z powodu
powolności akceleracji podstawowych funkcji 2D) środowiska używanego na
biurku, co dyskwalifikuje ten sterownik jako alternatywny wobec
otwartego.

--
Fryderyk Dziarmagowski