gnome-terminal-2.18 - znikajaca zawartosc okna

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Sob, 17 Mar 2007, 12:22:13 CET

On 3/16/07, Robert Graużenis <dzeus w zatorze.slupsk.pl> wrote:
> Miewam identyczny objaw.

Cz w rny wczoraj zgłosił się do mnie z podobym problemem, do tego nie
działa mu prawidłowo składanie przezroczystości. Wstępnie
ograniczyliśmy krąg podejrzanych do nowego Xorg 1.3 (th-test) i jego
Xdamage.

Więcej może pewnie napisać cz w rny, bo ja nie miałem czasu dłużej w tym dłubać.

--
Patryk Zawadzki
Generated Content