gnome-terminal-2.18 - znikajaca zawartosc okna

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 17 Mar 2007, 14:30:09 CET

Dnia 17-03-2007, sob o godzinie 12:22 +0100, Patryk Zawadzki napisał(a):

> Więcej może pewnie napisać cz w rny, bo ja nie miałem czasu dłużej w tym dłubać.

Czarny napisze, że problem sprowadza się do downgrade'u vte w przypadku
problemów z terminalem. Co dziwne - chwila pracy z megabajtem dowiodła,
że problem jest dziwny, bo u niego działa przezroczystość na vte 0.16, u
mnie na dwóch różnych maszynach nie (jedna ati druga nvidia).

W specu jest link w TODO do łaty, które rzekomo ma pomóc. Budowałem z tą
łatą i niciewo. Może komuś z Was wyjdzie??

Downgrade do 0.15 tymczasowo załatwia sprawę.

Cz w rny