chroot developerski

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 19 Mar 2007, 00:12:42 CET

On Sun, 2007-03-18 at 23:53 +0100, Tomasz Trojanowski wrote:

> Nad tym nie myslalem, ponieważ mój builder pracowal na maszynie na
> której był równiez FTP z pakietami. Dlatego nic poza Squidem nie
> przychodzi mi w tym momencie do głowy.

Właśnie przyszło ;)

OIDP poldek pozwala na okreslanie programu odpowiedzialnego za ściaganie
plików z FTPa. Nie byłoby chyba wielkom problemem napisanie wrappera na
wgeta który oprócz ściągania plików z FTPa, cacheuje je lokalnie, a
ponadto przy kazdym uruchomieniu (i połączeniu z FTPem) sprawdza czy
cacheowane pliki jeszcze tam są i jeżeli nie usuwa je.

Pozdrawiam
    Tomek