Re: Moduły kernelowe po zmianach na LINUX_2_6_20 (th will use only smp)

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 22 Mar 2007, 11:44:14 CET

On 3/21/07, Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:
> Kiepskie tłumaczenie jak na użytkownika niestabilnej gałęzi :)

Wiem, że kiepskie, ale czasem ambicje dotyczące rozwoju distro stoją w
opozycji do biznesu :)

Póki co, wymusiłem nowy STL i kernel faktycznie z nowym gcc buduje się
poprawnie.

Inny problem - OOo mi nie działa, wcześniej działał, ale nie
odrysowywał ekranu przy zaznaczaniu tekstu.

Gnumeric działa bez problemu, za to Abiword polskie znaki wyświetla
poprawnie tylko w czcionkach rodziny DejaVu. Pozostałe (łącznie z
Arialami) mają połowę znaków specjalnych zastąpionych kółeczkiem
(niezależnie, czy otwieram plik Worda, czy zakładam nowy dokument
Abi). Wiem, że prace naukowe się składa w LaTeXu, ale nie wytłumaczę
tego reszcie świata ;)

--
Patryk Zawadzki
Generated Content