Moduły kernelowe po zmianach na LINUX_2_6_20 (th will use only smp)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 23 Mar 2007, 07:54:09 CET

Patryk Zawadzki wrote:
> Wiem, że kiepskie, ale czasem ambicje dotyczące rozwoju distro stoją w
> opozycji do biznesu :)
[...]
> Inny problem - OOo mi nie działa, wcześniej działał, ale nie
> odrysowywał ekranu przy zaznaczaniu tekstu.

Ja używam binarnego z ux.pl, działa i nadaje się do pracy, a na naszym
PLDowym można równolegle eksperymentować.

> Gnumeric działa bez problemu, za to Abiword polskie znaki wyświetla
> poprawnie tylko w czcionkach rodziny DejaVu. Pozostałe (łącznie z
> Arialami) mają połowę znaków specjalnych zastąpionych kółeczkiem
> (niezależnie, czy otwieram plik Worda, czy zakładam nowy dokument
> Abi). Wiem, że prace naukowe się składa w LaTeXu, ale nie wytłumaczę
> tego reszcie świata ;)

Mam OO to nie chce mi się bawić tymi małymi programami.

Artur