Re: Moduły kernelowe po zmianach na LINUX_2_6_20 (th will use only smp)

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 23 Mar 2007, 08:36:51 CET

On 3/23/07, Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:
> Mam OO to nie chce mi się bawić tymi małymi programami.

Oj, też tak kiedyś myślałem. Kiedy pierwszy raz włączyłem gnumerica,
to był ostatni raz, kiedy sięgnąłem po oocalc. Dziś OOo trzymam na
dysku głównie dla tego 1% dokumentów, w których abiword i gnumeric
radzą sobie gorzej od OOo.

Oba nie ustępują użytecznością, mają wygodniejszy interfejs i do tego
zjadają mniej ramu i startują poniżej sekundy.

Trochę offtopic, ale spróbuj, naprawdę warto ;)

--
Patryk Zawadzki
Generated Content