mingw64, wine64...

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Pią, 23 Mar 2007, 22:53:26 CET

23-03-07, Paweł Sikora <pluto w agmk.net> napisał(a):

> oczywiscie, ze viste x86_64. dlatego pisalem o x86_64-pc-mingw...

Zmyliłeś mnie tą Vistą ale już rozumiem. Argument o API ma mały sens tj.
API musi być takie jakie jest aby zachować wsteczną kompatybilność. Jeśli
ktoś (jak rozumiem okolice gcc i mingw) uznał, że lepszą nazwą będzie
x86_64-pc-mingw32 to ich sprawa.

Co do nazewnictwa SPEC-y i pakietów: to jakie nazwy proponujesz dla gcc
dla Win32 i Win64? Spec, specem ale jak miałyby nazywać się pakiety?
IMO należało by dowiedzieć się jak Danny Smith zechce nazwać mingw dla
Win 64 i tak nazwać pakiety. Tylko, biorąc pod uwagę np. stanowisko
Dannego nt. gcc4, może się okazać, że mingw64 na razie jest niezdatne
do użytku.