mingw64, wine64...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 23 Mar 2007, 23:00:20 CET

On Friday 23 of March 2007 22:53:26 Łukasz Krotowski wrote:

> Co do nazewnictwa SPEC-y i pakietów: to jakie nazwy proponujesz dla gcc
> dla Win32 i Win64?

i386-pc-mingw32 i x86_64-pc-mingw32.

> Spec, specem ale jak miałyby nazywać się pakiety?

obie wersje binarek chetnie bym widzial w paczkce crossmingw32-gcc.

> IMO należało by dowiedzieć się jak Danny Smith zechce nazwać mingw dla
> Win 64 i tak nazwać pakiety. Tylko, biorąc pod uwagę np. stanowisko
> Dannego nt. gcc4, może się okazać, że mingw64 na razie jest niezdatne
> do użytku.

nie znam stanowiska Dannego nt. gcc4, ale wiem, ze Kai Tietz bazujac
na dokumentacji m$ wlasnie konczy implementacje x86_64-pc-mingw32 dla gcc4.
nawet juz udalo mu sie zbudowac c,c++ i odpalic na win64.