SPECS: X11-driver-nvidia-legacy2.spec (NEW) - revived nvidia 96xx?...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 30 Mar 2007, 17:01:22 CEST

On Fri, Mar 30, 2007 at 04:43:11PM +0200, Lukasz Glebicki wrote:

> Nie wrzucam sam, bo nie miałem czasu przetestować na innym sprzęcie/systemie.
> Ma troche inna nazwe, wiec mozna to przerobic i wrzucić.

Pełny numer wersji to niekoniecznie.
Choć wydanie kolejnej wersji 96xx jest mało prawdopodobne - strona
producenta nie przewiduje drugiej linii legacy.

BTW: opisy xorg-driver-video-nvidia*.spec zawierają bzdury.
X11-driver-nvidia.spec i X11-driver-nvidia-legacy2.spec też do
zweryfikowania pod kątem listy obsługiwanego sprzętu (*-nvidia.spec
do przycięcia od dołu, *-legacy2.spec od góry).

[...]

> Name:		xorg-driver-video-nvidia

Nie pokrywa się z nazwą speca.

> [...]
> accelerator. The nVidia NV1 and RIVA 128/128ZX chips are supported in
> the base Xorg/XFree86 install and are not supported by this driver
> set.
>
> %description -l pl
> Usprawnione sterowniki dla kart graficznych nVidia do serwera
> Xorg/XFree86, dające wysokowydajną akcelerację OpenGL, obsługę AGP i
> wielu monitorów 2D.
>
> Obsługują karty nVidia TNT/TNT2/GeForce/Quadro do serwera
> Xorg/XFree86; Karty nVidia NV1 i Riva 128/128ZX są obsługiwane przez
> sterownik nv z pakietów Xorg/XFree8 - NIE są obsługiwane przez ten

jw. - lista sprzętu do poprawki.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/