SPECS: X11-driver-nvidia-legacy2.spec (NEW) - revived nvidia 96xx?...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pią, 30 Mar 2007, 17:21:26 CEST

> Choć wydanie kolejnej wersji 96xx jest mało prawdopodobne - strona
> producenta nie przewiduje drugiej linii legacy.

Widzialem glosy na liscie, ze ma byc inaczej, ale nie pamietam argumentacji, a
archiwum mi sie nie chce przegladac teraz. Generalnie to ja tez bylem za nie
przywracaniem linii 96xx, ale userzy sie domagali wiec maja :)

> BTW: opisy xorg-driver-video-nvidia*.spec zawierają bzdury.
> X11-driver-nvidia.spec i X11-driver-nvidia-legacy2.spec też do
> zweryfikowania pod kątem listy obsługiwanego sprzętu (*-nvidia.spec
> do przycięcia od dołu, *-legacy2.spec od góry).

Mozna by wogole polaczyc wszystkie sterowniki nvidii w jednego speca.

M.