SPECS: X11-driver-nvidia-legacy2.spec (NEW) - revived nvidia 96xx?...

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pią, 30 Mar 2007, 17:23:49 CEST

On Friday 30 of March 2007, Jakub Bogusz wrote:

> jw. - lista sprzętu do poprawki.

Ten spec miał działać tylko u mnie dlatego nie jest doszlifowany i nie
przeszedł testu qboosha ;-). Jak ktoś chce go poprawić w ten sposób, aby był
poprawny, to niech wrzuci do CVS. Ja niestety nie mam na to czasu.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}