SPECS: X11-driver-nvidia-legacy2.spec (NEW) - revived nvidia 96xx?...

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 30 Mar 2007, 18:05:34 CEST

On Fri, 30 March 2007 17:01:22 +0200, Jakub Bogusz wrote:

[...]

> strona producenta nie przewiduje drugiej linii legacy.

  Strony producentów są dla ZU, developerzy powinni
czytać dokumentację przychodzącą z programem.

  Wybacz, żartowałem tylko... ;-) A tak swoją drogą to w pliku
/usr/share/doc/xorg-driver-video-nvidia-1.0.9755/README.txt.gz
naprawdę jest o trzech liniach, obsługujących różne chipy:

- najnowsze,
- 1.0-96xx,
- 1.0-71xx.

--