SPECS: qt4.spec - up to 4.3.0beta - raw, without patches - NFY but...

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 2 Maj 2007, 19:38:46 CEST

Dnia środa, 2 maja 2007, Bartosz Świątek napisał:
> my changes do not hurt anyone.
To że Ty nie używasz qt4 nie znaczy, że inni tego nie robią. Mam w qt4
napisanych kilkanaście aplikacji i nie mam ochoty korzystać z bety na
produkcyjnych skrzynkach. A gdy przyjdzie mi patchować stabilne drzewko qt4
to nie mam zamiaru robić tego na branczu bo Tobie zachciało się robić bete na
head.

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski