SPECS: qt4.spec - up to 4.3.0beta - raw, without patches - NFY but...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 2 Maj 2007, 19:44:40 CEST

02-05-07, Rafał Cygnarowski <zswi w pers.pl> napisał(a):
> To że Ty nie używasz qt4 nie znaczy, że inni tego nie robią. Mam w qt4
> napisanych kilkanaście aplikacji i nie mam ochoty korzystać z bety na
> produkcyjnych skrzynkach. A gdy przyjdzie mi patchować stabilne drzewko qt4
> to nie mam zamiaru robić tego na branczu bo Tobie zachciało się robić bete na
> head.

Skoro rezygnujemy już z "angielszczyzny"...
Ekhem, czy Ty (z pełnym szacunkiem) wiesz w ogóle co wygadujesz ? Co
ma piernik do wiatraka ? Co ma commit do Twoich maszyn produkcyjnych ?
Maszyna produkcyjna na PLD Th Initial Development ? Hu ha, miłej
pracy. Natomiast qt4 nie pójdzie na buildera póki stable nie wyjdzie,
a nie zanosi się na qt 4.2.4, więc już odpuść.