SPECS: gspca.spec - proper macros and k-m-b version

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Pon, 7 Maj 2007, 18:16:28 CEST

On Mon, May 07, 2007 at 05:20:35PM +0200, Bartosz Świątek wrote:
> [...]

- niema userspace co nie znaczy że nie będzie, a wtedy trzeba zmienić
  nazwę pliku
- spójność w zawartości speca

> W takim razie nie widze jakiejś potrzeby na te paczki kernel-*, czemu
> nie nazwaliśmy np. kernel-net-e1000.spec od razu e1000.spec ?

1. bo przedtem nie było %{_alt_kernel}
2. niektórzy myśleli tak jak Ty że jeśli niema userspace to lepiej po
   staremu, kernel-coś-nazwa

Ja jestem za przemianowaniem wszystkiego kernel-*-nazwa na nazwa. I
nie używanie już kernel-*-*.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org