SOURCES (LINUX_2_6): sqlzma2k-3.2-r2.patch (NEW) - lzma for squash...

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Śro, 9 Maj 2007, 09:33:10 CEST

Przemyslaw Iskra wrote:

> ten patch jest jakiś niekompletny, poza tym wygląda jakby był
> niekompatybilny z squashem na zlibie

Na razie wycofałem go ze speca. Co do niekompletności to reszta jest w
pozostałych plikach w tar.bz2 - prace trwają nad mergem tego. Ponoć jest
jeszcze jakiś zewnętrzny spec ze squashem z lzma - nie patrzyłem na to
jeszcze.

Pozdrawiam,
Marek