SOURCES (LINUX_2_6): sqlzma2k-3.2-r2.patch (NEW) - lzma for squash...

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Śro, 9 Maj 2007, 10:34:00 CEST

On Wed, May 09, 2007 at 09:33:10AM +0200, Marek Guevara Braun wrote:

> Na razie wycofałem go ze speca. Co do niekompletności to reszta jest w
> pozostałych plikach w tar.bz2 - prace trwają nad mergem tego. Ponoć jest
> jeszcze jakiś zewnętrzny spec ze squashem z lzma - nie patrzyłem na to
> jeszcze.

Jest squashfs_lzma.spec (mojej roboty), i uważam że ta wersja powinna
tam wylądować, po odpowiednim zaadaptowaniu.

squashfs_lzma.spec jest bazowane na zupełnie innym kodzie, dodatkowo
zmieniłem magica i zrobiłem że oba, squashfs i squashfs_lzma mogą być
załadowane. Minus jest taki że trochę kodu się powtarza, plus że
zupełnie niema między nimi konfliktu; dzięki innemu magicowi normalny
squashfs nawet nie próbuje zamontować tego z lzma.

Niestety że tamten kod jest stary i nikomu się nie chce go odświerzyć,
więc nie mam nic przeciwko temu by został zastąpiony kodem który jest
rozwijany.

Ale najpierw temu nowemu squashfs z lzma się trzeba dobrze przyjrzeć.
Wygląda jakby kompresję rozpoznawał po pierwszym bajcie skompresowanego
obrazu, ale jakoś nie widzę aby pozwalał na dekompresję tych zlibowych
(może niedopatrzyłem). No i brakowało paru plików.

Ktoś chętny ?
Jak będę się brał za nową wersję ppcrcd to na pewno się tym zajmę, teraz
mi się nie chce.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org