Icon, Unicon, espeak - kto wciórności pisze do tego spece?

Tomasz Wittner tomasz.wittner w gmail.com
Nie, 13 Maj 2007, 21:11:17 CEST

On Sun 13. of May 2007, 17:17, Bohdan R. Rau wrote:
> Witam.
>
> Przepraszam, ale coś tu kur2 nie gra.
>
> Do Icona speca zrobiłem (nawet nie wiem czy ktoś ko wrzucił do cvs, ja
> go mam na dysku i nie mam zamiaru sprawdzać z prostej i chyba
> zrozumiałej przyczyny). O espeaku pisałem
Nie zauważyłem posta pt: Orca, espeak - prośba o poprawienie
> (nie wiem, dalej nie działa?
Nie wiem, co nie działa i jak nie działa - za dużo "krzyku", za
mało "technikalii". Ja sprawdzałem u siebie - działało.
> Nie sprawdzam bo z niego korzystam i skompilowałem ze źródełek,
"Od przed chwili" dla Th i Ac wersję 1.24 espeak'a, nie modyfikowaną t.j. bez
mojego przerobionia buildsystemu na używającego autotoolsów, który, być może
nie uwzględnił zmian w nowszych espeak'ach.
[...]
> QRD mać, czy można prosić o to aby spece pisali ludzie którzy cokolwiek
> wiedzą na temat softu który próbują "specować"?
Masz szansę być jednym z nich, ale od dania Ci głosu poparcia w kwestii
posiadania przez Ciebie rw odstręcza mnie Twoja "kultura".