Re: _Icon, _Unicon, _espeak_-_kto_ wciórności pisze do tego spece?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 14 Maj 2007, 16:38:27 CEST

14-05-07, Pawel Golaszewski <blues w pld-linux.org> napisał(a):

> Podjedź do mnie - mam coś takiego. Sam ważyłem, ale zbiory owoców są
> dopiero jesienią, po pierwszych przymrozkach, więc to już resztki zapasów
> i tylko dla wybrańców :P

O ! Cudownie :) Swoją drogą ze Szczecina do Ciebie jest rzut beretem,
z Berlina do Szczecina też, więc zgodnie z prawem Newtona, z Berlina
do Ciebie jest rzut beretem :P
Szykuj soczek :)