KNemo - nowa wersja

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 13 Maj 2007, 22:59:13 CEST

Dnia niedziela, 13 maja 2007, Bartosz Świątek napisał:

> Najpierw trzeba przenieść na AC-branch taki spec, odpowiednio go
> przystosowując do potrzeb AC. Wtedy można się ubiegać o puszczenie do
> AC - albo na ircu, albo mail do hawka, glena lub innych zdolnych do
> puszczenia do AC-ready. Ja mogę niestety tylko do ac-test.

Coś kojarzę, że była mowa aby były puszczane najpierw do ac-test... no ale tam
też nie mogę. Ok to spróbuję bezpośrednio do hawka;)

A wiesz może co może lądować w AC? Czy np. nowe aplikacje mogą wejść czy tylko
updejty starych albo tylko security fixes?

I jeszcze jedno. Czy dopisanie "STBR" do commit loga coś robi czy to tylko
ładnie widać w commit logach więc może ktoś zauważy i puści na builder?

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic