KNemo - nowa wersja

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 13 Maj 2007, 23:09:25 CEST

13-05-07, Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> napisał(a):

> Coś kojarzę, że była mowa aby były puszczane najpierw do ac-test... no ale tam
> też nie mogę. Ok to spróbuję bezpośrednio do hawka;)

Nie, nie musi najpierw do ac-test.

> A wiesz może co może lądować w AC? Czy np. nowe aplikacje mogą wejść czy tylko
> updejty starych albo tylko security fixes?

Ogólnie nowe paczki też mogą wystąpić. Ale to do ac-updates trafia.

> I jeszcze jedno. Czy dopisanie "STBR" do commit loga coś robi czy to tylko
> ładnie widać w commit logach więc może ktoś zauważy i puści na builder?

Automatyki nie ma do tego, aczkolwiek pomysły by boty parsowały liste
cvs-commit występowały - wiązałoby się to jednak z tym, że każdy kto
dopisze do loga STBR musiałby sprawdzić czy spec spełnia warunki
puszczania na buildery - a jak dobrze wiemy tak dziać się nie będzie i
pełno śmieci będzie lodować na ftp.