[RFC] Repository layout change / Zmiana układu repo

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pon, 14 Maj 2007, 07:19:44 CEST

On Monday 14 of May 2007 00:30:03 Jan Rekorajski wrote:

> Tylko ~12000, pamiętaj że SVN robi katalogi dla wszystkich agów/branchy

w svn-ie nie trzeba nam robic tagow za pomoca svn-cp tak jak robilismy
to cvs-ie. wystarczy w jednym pliku trzymac numery rewizji wyslane
na buildery.

drugie jest przyjemne, bo gdy wchodze do katalogu z developerka,
to mam tam binutils, gcc i inne, ktore normalnie bylyby rozpieprzone
po <pierwsza-litera>/<katalog-per-pakiet>. zreszta jak dla mnie,
to moze byc i bez grupowania. te kilkanascie tysiecy katalogow
nie jest gorsze niz kilkanascie tysiecy specy.