Re: [RFC] Repository layout change / Zmiana układu repo

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 14 Maj 2007, 12:39:29 CEST

On 5/14/07, Paweł Sikora <pluto w agmk.net> wrote:
> w svn-ie nie trzeba nam robic tagow za pomoca svn-cp tak jak robilismy
> to cvs-ie. wystarczy w jednym pliku trzymac numery rewizji wyslane
> na buildery.

Zgadza się, jedyne branche byłyby branchami odpowiednich linii
rozwojowych albo branchami prywatnymi developerów. Do tego możnaby
między nimi robić wygodne merge.

Gdyby builder potrafił ładnie parsować taki plik
(/packages/foo/build-history w postaci "th:E:V-R = rewizja" ?), to
możnaby łatwo wyciągnąć sobie dowolną wersję pakietu wstecz.

Dla mnie implementacja gałęzi na zwykłych katalogach jest jedną z
ogromnych przewag SVN nad CVS. Przy pracy na kilku gałęziach (a jako
programista dość często muszę forkować kod pod implementację jednego
ficzera, a potem mergować takie gałęzie do trunka) to jest
niesamowicie wygodne.

--
Patryk Zawadzki
Generated Content