KNemo - nowa wersja

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 14 Maj 2007, 09:22:05 CEST

Dnia niedziela, 13 maja 2007, Bartosz Świątek napisał:
> Automatyki nie ma do tego, aczkolwiek pomysły by boty parsowały liste
> cvs-commit występowały - wiązałoby się to jednak z tym, że każdy kto
> dopisze do loga STBR musiałby sprawdzić czy spec spełnia warunki
> puszczania na buildery - a jak dobrze wiemy tak dziać się nie będzie i
> pełno śmieci będzie lodować na ftp.

Taki bocik powinien wysłać mejla do władnej osoby z prośbą o STBR;)

1. Nie o tym jednak chciałem pogadać. Muszę Cię jeszcze trochę pomęczyć. Twoja
zmiana w cvs'ie "- use autotools" sprawia, że program nie działa. Nie znam
się, nie wiem o co biega więc pytam. Próba uruchomienia (kcmshell kcm_knemo)
kończy się ładnym okienkiem kde o brzydkiej
treści "/usr/lib64/kde3/kcm_knemo.so: undefined symbol: __dso_handle" (z
pamięci piszę). Bez tej zmiany śmiga. Sprawdzałem w TH i AC

I jak już Cię męczę;)
2. Co to za język "sk"? I czemu się nie łapie do paczki jak inne?
Szukanie niespakietowanych
plików: /usr/lib/rpm/check-files /tmp/knemo-0.4.7-root-pld
ostrzeżenie: Znaleziono zainstalowane (ale niespakietowane) pliki:
   /usr/share/locale/sk/LC_MESSAGES/kcm_knemo.mo
   /usr/share/locale/sk/LC_MESSAGES/knemod.mo

3. Przy ./configure mam:
You're missing the program 'iwconfig'.
KNemo works without 'iwconfig' being installed but you won't be able
to monitor the wireless extensions of wireless interfaces.
If you would like to have these additional features install
'iwconfig' which can be found in a package called 'wireless-tools'
or similar and run configure again.

Co z tym fantem zrobić? BR i R? BR + info, że dla dopełnienia funkcjonalności
można doinstalować wireless-tools? Coś innego? Nic nie robić?;) Swoją drogą
to ciekawe czy faktycznie potrzebny jest mu ten program podczas budowania
(nie bardzo wiem po co).
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic