Re: [RFC] Repository layout change / Zmiana układu repo

Bart uzi18 w o2.pl
Pon, 14 Maj 2007, 23:10:23 CEST

Łukasz Jernaś wrote:

> W GIT też całkiem zgrabnie się operuje na gałęziach. Przy okazji można by
> rzucić układ repo a la freedesktop, z tym że podział np. na pakiety byłby po
> grupach (jak już wcześniej tu proponowano)

Kiedys juz sugerowalem podzial co prawda CVS-a (SPECS) na Grupy pakietow
i byl flame ... bylo beee .
Myslalem o samych symlinkach np cos w tym stylu :
SPECS/costam.spec
SPECS-<1czlon_nazwy grupy>/<2gi ...>/<...>/costam.spec
albo:
SPECS-bygroup/<1czlon_nazwy grupy>/<2gi ...>/<...>/costam.spec

Nie wiem jak to sie ma do SVN.

To krok do przodu. Jednak musi to byc wygodne i funkcjonalne zarazem.
Inna sprawa ze bedzie trzeba przelamac przyzwyczajenia ...

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń