[RFC] Repository layout change / Zmiana układu repo

Łukasz Jernaś deejay1 w srem.org
Pon, 14 Maj 2007, 12:54:10 CEST

Dnia poniedziałek, 14 maja 2007, Patryk Zawadzki napisał:

> Dla mnie implementacja gałęzi na zwykłych katalogach jest jedną z
> ogromnych przewag SVN nad CVS. Przy pracy na kilku gałęziach (a jako
> programista dość często muszę forkować kod pod implementację jednego
> ficzera, a potem mergować takie gałęzie do trunka) to jest
> niesamowicie wygodne.

W GIT też całkiem zgrabnie się operuje na gałęziach. Przy okazji można by
rzucić układ repo a la freedesktop, z tym że podział np. na pakiety byłby po
grupach (jak już wcześniej tu proponowano)

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś