[SPEC] Blender

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Pią, 18 Maj 2007, 01:08:09 CEST

18-05-07, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> napisał(a):

> Nie wiem czy jest sens sprawdzania tego na gcc 3.4.x. Ani AC ani TH
> takiego gcc nie wspierają. AC 2.1 też nie będzie, więc po co zawracać
> sobie głowę kolejną bzdurą ? Są ważniejsze rzeczy do zrobienia w PLD.

Jeśli pozwolisz, o kompilatorze którego używam na swoich maszynach
będę decydował ja.

A tak przy okazji, czarne okna to niedorobiony domyślny styl GUI -- po
przełączeniu na inny i drobnej konfiguracji już wszystko jest ok.
Wyrenderorowałem sobie prościutką scenę w internalu -- śmiga.