[SPEC] Blender

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 18 Maj 2007, 01:13:19 CEST

18-05-07, Łukasz Krotowski <lukasz.krotowski w gmail.com> napisał(a):

> Jeśli pozwolisz, o kompilatorze którego używam na swoich maszynach
> będę decydował ja.

Oczywiście, że pozwolę i jeśli przeczytasz mój poprzedni post z
nastawieniem innym niż "on mnie atakuje" to zrozumiesz o co mi
dokładnie chodziło. Mianowicie miałem na myśli, że nie ma potrzeby
martwić się o to gcc dla całego PLD, więc i patche na tą są raczej
zbędne - buildery i tak takiego gcc nie posiadają. A jeśli używasz coś
co nie jest oficjalnie przez PLD wspierane, to jest to twoja prywatna
sprawa i błędy z tym związane też są twoimi prywatnymi (nie mają co
szukać na tej liście).