[SPEC] Blender

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 18 Maj 2007, 14:39:36 CEST

On Friday 18 of May 2007, Bartosz Świątek wrote:
> Nie wiem czy jest sens sprawdzania tego na gcc 3.4.x. Ani AC ani TH
> takiego gcc nie wspierają. AC 2.1 też nie będzie, więc po co zawracać
> sobie głowę kolejną bzdurą ? Są ważniejsze rzeczy do zrobienia w PLD.
1. Prosiłem o pomoc ludzi, którzy posiadają Th _lub_ gcc 3.4 (w nawiasie
przeca jest). 3.4 to najniższa wersja wymagana do zbudowania nowego Blendera.
2. W SPECu wyraźnie stoi: "BuildRequires:  gcc >= 5:3.4.0", co oznacza, że
można sobie tego SPECa zbudować nawet i z użyciem gcc 4.0.
3. Nie kłóćmy się, bo to chyba nie o to tutaj chodzi.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn