[SPEC] Blender

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Pią, 18 Maj 2007, 01:58:45 CEST

18-05-07, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> napisał:

> Znowu włączył Ci się jakiś agresor. Nie chce po prostu, żeby
> niepotrzebne łatki trafiły do CVSu, a przecież przesłałeś taką łatkę i
> Daniel mógł to potraktować jako zachętę do jej zamieszczenia. Nie
> potraktuje ? To bardzo dobrze, ale wolę dmuchać na zimne. AFAIR nigdy
> nie było gcc 3.4 w PLD. Przewijało się kiedyś 3.4.5 w ac-ready, ale do
> main to takie cuda nigdy nie trafiły.
> Dla mnie EOT.

Ech. Dlaczego niepotrzebne? Ta łata to podbicie wersji wraz z
zaznaczeniem, że można kompilować na 3.4 w górę (oprócz tego
poprawka do tłumaczenia).

Wymóg gcc można wyrzucić (nie widzę powodu, ale dlaczego nie).
W mojej wersji /usr/X11R6/%{_lib} zmienić na %{_x_libraries} -- będzie
niezależne od prefiksu X11 (tak przy okazji: zmienił się dla xorg?).
I zupełnie dobrze będzie pasować na HEAD. Jakby jeszcze ktoś(TM)
na Th sprawdził.

Co do 3.4.5 -- chyba nawet w ready nie było, widziałem tylko w test.