Program instalacyjny

Andrew Dyjak cli3nt w bsd.miki.eu.org
Pon, 21 Maj 2007, 23:17:08 CEST

Mam kilka pytan odnosnie programu instalacyjnego PLD
1) Kto developuje program instalacyjny PLD?
2) Czemu po rozpoczeciu instalacji i po wyjeciu manualnym - bruteforce -
plyty CD z napedu program instalacyjny przeskakuje kolejne pakiety nie
sprawdzajac czy CD jest czy go nie ma w stacji (IMHO powinna byc mala
funkcja, ktora przed rozpoczeciem instalacji kazdego pakietu sprawdza czy
nosnik dalej jest na swoim miejscu) i takim sposobem konczy instalacje w
przeciagu 4s.

No i humorystyczny akcent na koniec, bardzo podobalo mi sie gdy instalka
wyplula mi komunikat o bledzie w instalacji pakietu X i uzasadnila go tak
"hgw why" :)))

--
* Andrew 'cli3nt' Dyjak && cli3nt{at}bsd.miki.eu.org
* GG 1481104 && jid: cli3nt w jid.pl