Program instalacyjny

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 21 Maj 2007, 23:28:24 CEST

On Mon, May 21, 2007 at 11:17:08PM +0200, Andrew Dyjak wrote:
> Mam kilka pytan odnosnie programu instalacyjnego PLD
> 1) Kto developuje program instalacyjny PLD?

Ten komu się akurat zechce/ma motywację.

> 2) Czemu po rozpoczeciu instalacji i po wyjeciu manualnym - bruteforce -
> plyty CD z napedu program instalacyjny przeskakuje kolejne pakiety nie
> sprawdzajac czy CD jest czy go nie ma w stacji (IMHO powinna byc mala
> funkcja, ktora przed rozpoczeciem instalacji kazdego pakietu sprawdza czy
> nosnik dalej jest na swoim miejscu) i takim sposobem konczy instalacje w
> przeciagu 4s.

Bez przesady, to już pod PEBKAC podpada.
Takie sprawdzanie byłoby nadmiarowe i podatne na wyścigi (co w przypadku
wyjęcia płyty między wywołaniem funkcji a instalacją pakietu?).
Brak nośnika powoduje błąd instalacji pakietu i tyle, najwyżej tu jakaś
reakcja powinna być.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/