[Ac64] Stan

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pon, 28 Maj 2007, 21:17:58 CEST

On Monday 28 of May 2007 19:45:16 Marcin Król wrote:
> (...) Pelno tam benchmarkow 32bit vs 64bit poczawszy od gier, przed
> kodowanie i obrobke audio/wideo do baz SQLowych i tym podobnych.

gdy na rynek wkraczaly opterony, to na http://www.anandtech.com/
byly takie ladne testy przeprowadzone na m$ windows server
+ m$ sql, ktore miazdzyly konkurencyjne xeony zarowno pod wzgledem
cenowym jak i wydajnosciowym. jednyny znany mi powod dla ktorego
kupuje sie ten badziew od intela, to te wspaniale nalepki w stylu
"zgodny z m$", "zalecany przez ...". tak sie niestety dzieje,
gdy o zakupach decyduja ciecie z marketinku, a nie administratorzy ;)

--
MIT is like the Paris Hilton of technology universities.
   Every guy knows about it and want's to get inside.