[Ac64] Stan

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 29 Maj 2007, 17:46:26 CEST

> To, że Tobie wydaje zimniejsza
> może wynikać jedynie z faktu, że w desktopie nie masz sensownego obiegu
> powietrza

Blad. Obieg powietrza w desktopie mam z pewnoscia lepszy niz niektore low endowe
serwery, a co najmniej porownywalny do sredniej klasy serwerow. Nie kazdy ma
zwykle obudowy typu "mydelniczka".

> serwer bez takowego dosyć szybko zakończyłby swój żywot,

To rzecz oczywista. W koncu cos musi nadrabiac brak wentylatorow na prockach :)

> Co z tego, że Intel ma teraz CPU o
> niższym poborze mocy w porównaniu do AMD, skoro nadrabia to z nawiązką
> właśnie na owych pamięciach i chipsecie.

Nie jestem tu az takim specjalista. Czy cos sie bardziej grzeje czy nie oceniam
na podstawie czujnikow temperatury lub "recznie" :)

M.