[Ac64] Stan

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 29 Maj 2007, 18:51:35 CEST

Marcin Król wrote:
> Blad. Obieg powietrza w desktopie mam z pewnoscia lepszy niz niektore low endowe
> serwery, a co najmniej porownywalny do sredniej klasy serwerow. Nie kazdy ma
> zwykle obudowy typu "mydelniczka".

Cieszy mnie to niezmiernie, że są jeszcze ludzie z jakąś świadomością,
ale porównywanie średniej mocy strat DDR2 (4,4W) z FB-DIMM (10,4W)
pokazuje wyraźnie co się mocniej grzeje. Masz radiatory na pamięciach w
swoim PC? No i dalej się będę upierał, że ilość powietrza tłoczonego
przez zestaw CPU/Pamięci jest dalece większa w serwerze niż w
najbardziej wypasionym PC :)

Pozdrówka
	Artur