[Ac64] Stan

Przemysław Sztoch jnavy1 w navy.main.pl
Śro, 30 Maj 2007, 19:15:46 CEST

Paweł Sikora pisze:

> gdy na rynek wkraczaly opterony, to na http://www.anandtech.com/
> byly takie ladne testy przeprowadzone na m$ windows server
> + m$ sql, ktore miazdzyly konkurencyjne xeony zarowno pod wzgledem
> cenowym jak i wydajnosciowym. jednyny znany mi powod dla ktorego
> kupuje sie ten badziew od intela, to te wspaniale nalepki w stylu
> "zgodny z m$", "zalecany przez ...". tak sie niestety dzieje,
> gdy o zakupach decyduja ciecie z marketinku, a nie administratorzy ;)
Jesteś tendencyjny. Opterony i nowe Athlony były istotnie lepsze od
Inteli (tzn. P4, Pentium D, starsze Xeony). Intele się grzały, a AMD
były zimne. Ale nowe Core2 Duo i Xeony z 4 rdzeniami rozkładają AMD.

--
Przemysław Sztoch <przemyslaw{aT}sztoch.pl>
Mobile +48 (509) 99 00 66, GG 569973, Jabber psztoch{aT}finn.pl