instalacja Th od zera

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 7 Lis 2007, 19:22:24 CET

Bartosz Taudul pisze:
> Obchodzi nas to tak samo, jak ciebie, że komuś najnowszy quake nie
> działa.

To raz, choć inaczej bym to ujął. :)
Po za tym tu cytat z innego listu:
"Działamy na deweloperskich wersjach vservera, w które wymuszają obsługę ipv6"
Mam rozumieć że na "wszystkich maszynach produkcyjnych" testujesz
developerskie wersje vservera? Nawet jeśli tak, co nic mnie nie obchodzi,
to dlaczego ja i inni też mają to robić na swoich maszynach produkcyjnych?
Mam na swoim serwerze (nie internetowym, tylko bazodanowym) komercyjną
aplikację, która nie działa jeśli jest ipv6 podniesione.
Już kiedyś pytałem jak nie podnosić ipv6 jak jest w kernelu na stałe.
Nie dostałem, nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie.
--
pzdr
Stacho Pal