instalacja Th od zera

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 8 Lis 2007, 22:13:58 CET

Mniej wiecej Wed, Nov 07, 2007 at 08:09:25PM +0100, zainteresowany Stacho Pal rzekl:

> Było napisane, ale zacytuję:
> ============================
>  > Arkadiusz Patyk pisze:
>  >
>  > vserver też w TH jest średnio instalowalny na chwilę obecną, dziś
>  > mordowałem się pół wieczoru z instalacją i skończyło się na zrobieniu
>  > vservera na AC i podegraniu na TH ;/
> ============================

Zapewne wciąż problemy z rpm/poldkiem, a nie samym vserverem.

> Tylko że mi nie o ten "userspace" do końca chodzi.
> Vserver jest też w kernelu dla AC (2.6.16) i nigdy mi nie przeszkadzał,
> dopóki żeby tam był nie wymuszał jeszcze "czegoś".

Ja też nie używam ipv6, tam gdzie mi przeszkadza mam przekompilowane bez
ipv6. Wersja vserwera z jajka AC nie ma wsparcia dla ipv6.

> OK, rozumiem, trzeba testować. sprawdzać tylko czemu nie może być odwrotnie:
> =====================================
> 1.441.2.1780 Mon Sep 3 12:05:24 2007  by mguevara
> Branch: LINUX_2_6
> Diffs to 1.441.2.1779
>
> - 2.6.22.6-0.2, introduced vs22 bcond, which enables use of vserver 2.2
>    instead of 2.3 line; when vs22 is choosed we should have IPV6 compiled
>    as an module; patch102 linux-2.6-vs2.2.patch (re)added
> =====================================
> Znaczy stabilny vserver 2.2 w kernelu, a jak ktoś chce potrzebuje
> 2.3 to robi: --with vs23 ?

Tak naprawdę, to develowe wersje są bardzo stabilne, a drobne problemy
są szybko i sprawnie poprawiane. Wciąż liczymy na zmianę dającą wsparcie
dla modularnego ipv6. Dlatego tkwimy na domyślnym 2.3.

> Taki mądry to ja nie jestem, ale postaram
> się poprawić budowanie z: --with vs22

To od razu weź nowszą wersję, jest conajmniej jedna ważna poprawka.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%