SPECS: coppermine-gallery.spec - upgrade to 1.4.14 (sec fixes!), -...

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 13 Lis 2007, 18:03:48 CET

13-11-07, Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał(a):
> Nie wiem, jak dla mnie całe te cyrki z charsetami mysql to wymysł
> chorego człowieka, w postgresie nie ma takich problemów. O, może ktoś
> umie przenieść bazy mysql 4.0.x na 4.1.x czy cokolwiek nowszego?

Ustaw sobie charset dla klientów na utf-8 - tak ma domyślnie pgsql.

> A jak mam bazę latin2 i domyślne połączenia latin1, to skąd w bazie
> biorą się unikodowe znaczki?

Wysyłasz unikod, twierdzisz, że to latin1 i każesz zapisać w latin2.
Czego się spodziewasz?

> I czemu CPG 1.4.1 wyświetla krzaki, podczas gdy 1.4.14 na tej samej
> bazie mysql wyświetla poprawne literki? :)

Nie używam i nie jestem autorem.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution