SVN: admin/dns/pld-linux.org.template

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 17 Lis 2007, 19:02:35 CET

On Sat, Nov 17, 2007 at 06:27:32PM +0100, hawk wrote:
> Author: hawk
> Date: Sat Nov 17 18:27:31 2007
> New Revision: 9061
>
> Modified:
>    admin/dns/pld-linux.org.template
> Log:
> - mirrors sux, most of them are totally out of sync or incomplete,
>   point ftp*.titanium.pld-linux.org to ftp1

Cóż...

Nie wiem jak w przypadku pozostałych mirrorów, ale ftp4 (ftp.atm),
rsyncuje ac i th kilkanaście(-dziesiąt) razy dziennie, a resztę (w
zasadzie cały ftp), raz w miesiącu.

Nie wiem na ile zależy Ci na mirrorowaniu titanium, ale rozwiązaniem jest
kopnięcie kogoś by dopisał Ti do rsyncd.conf na ep09, a następnie
kopnięcie adminów mirrorów by poprawili rsynca.

No dobra, do rsync.conf dopisalem, akcyza mirrorować będzie co dwie
godziny.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.