SVN: admin/dns/pld-linux.org.template

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Sob, 17 Lis 2007, 21:59:23 CET

> Nie wiem na ile zależy Ci na mirrorowaniu titanium, ale rozwiązaniem jest
> kopnięcie kogoś by dopisał Ti do rsyncd.conf na ep09, a następnie
> kopnięcie adminów mirrorów by poprawili rsynca.

Jakie jest rozwiazanie to ja wiem. Doraznie musialem rozwiazac jakos
problem userow chcacych wyprobowac Titanium i narzekajacych czemu na ftp
sa cale 3 paczki na krzyz sprzed 2-3 tygodni.

Docelowo chcial bym, aby to bylo mirrorowane tak jak Ac czy Th :)

> No dobra, do rsync.conf dopisalem, akcyza mirrorować będzie co dwie
> godziny.

Dzieki.

BTW, jest gdzies lista mirrorow i adminow tychze, zebym wiedzial kogo
scigac?

M.