[CRI] Zbyt nowe ;)

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Nie, 18 Lis 2007, 14:54:11 CET

A. Chyba, ze chodzi Ci o nowy chroot z Th. Well, puscilem dist-upgrade w
starym i tyle. Cisnij RMa Th co by zwalczal niespelnione zaleznosci :)

Mam nadzieje przygotowac w najblizszym czasie wspomniana wersje 0.2. Na
pewno bede uaktualnial do niej chrooty. Jezeli wiec beda jakies problemy
z ktoras wersja PLD albo jezeli znalazles jakies bugi w CRI, daj znac
ASAP zeby sie do wersji 0.2 zalapaly poprawki. To co juz zostalo
wylapane masz tu: http://cri.pld-linux.org/show.php?p=todo

M.