[CRI] Zbyt nowe ;)

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Nie, 18 Lis 2007, 15:32:36 CET

On Sunday 18 November 2007 14:54:11 Marcin Krol wrote:
> A. Chyba, ze chodzi Ci o nowy chroot z Th. Well, puscilem dist-upgrade w
> starym i tyle. Cisnij RMa Th co by zwalczal niespelnione zaleznosci :)
Myślę, że lepiej byłoby robić dist-upgrade na podstawie paczek z th i
th-ready, a nie z th-test (na ktorym wspomniany openldap leży) ;)

> Mam nadzieje przygotowac w najblizszym czasie wspomniana wersje 0.2. Na
> pewno bede uaktualnial do niej chrooty. Jezeli wiec beda jakies problemy
> z ktoras wersja PLD albo jezeli znalazles jakies bugi w CRI, daj znac
> ASAP zeby sie do wersji 0.2 zalapaly poprawki. To co juz zostalo
> wylapane masz tu: http://cri.pld-linux.org/show.php?p=todo
Swoje uwagi na temat CRI przesylalem jakis czas temu tutaj na grupe. Z
dodatkowych rzeczy, ktore wylapalem dzisiaj to koniecznosc recznego
przegenerowania initrd (ale to chyba byl %postin), gdyz to co sie
wygenerowalo nie mialo krytycznych do uruchomienia systemu modulow (ata_piix,
xfs, sd-mod).

Pozdrawiam
Beorn

--