buildlogi raz jeszcze

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 20 Lis 2007, 01:09:14 CET

20-11-07, Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał(a):

> Mail ma te zalete, ze dziala takze offline.

To akurat najmniejszy problem jest, koji pozwoliłoby na budowanie
wynalazków typu Ti w ciągu godzin a nie dni, bo wystarczy stworzyć
nowy target i tag dla niego i można zaczynać budowanie.

Łatwo też zarządzać builderami.

Bardziej mnie interesuje, czy ktoś to oglądał i czy jest to wdrażalne
u nas (i z jak dużymi zmianami).

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution