buildlogi raz jeszcze

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Śro, 21 Lis 2007, 00:51:09 CET

Dnia niedziela, 18 listopada 2007, Adam Gołębiowski napisał:

> To fakt.

> Wygląda bardzo ciekawie.

Powiem tylko tyle, ktoś™mógłby dać w końcu dostęp Witkowi i niech chłopak
zrobi te buildlogi. To aż dziwne, że po raz kolejny (aż mi się nie chce
szukać kiedy była pierwsza propozycja zmiany tego systemu) jest takie
niewielkie zainteresowanie, szczególnie chodzi mi o osoby "władne"
buildlog-zasobami (kimkolwiek one są).

A do Witka - nie czaj się tylko uderzaj do ludzi i psuj. Szkoda, żeby Twoja
praca została zmarnowana. Odwagi.

A jak nie, to przetestujmy to Koji.

vip;