libxcb [co zrobić by zepsute java-sun działało z nowym libxcb]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 21 Lis 2007, 18:49:25 CET

On Wed, Nov 21, 2007 at 17:42:19 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Sugerujesz wywalić z Th zrypane java-sun?

Sugeruję rozsądek - java jest kawałkiem dość ważnego oprogramowania, a
nowe libxcb chyba nie jest krytyczne?

Inaczej zapytam: co osiągnięto dzięki wrzuceniu nowego libxcb? Jakie
istotne programy wymagały nowej wersji?

Wg mnie już dawno z Th zrobiła się pogoń za numerkiem (X 1.4 najlepszym
przykładem). Nie wiem jak inni, ale ja już każdemu odradzam Th i sam
nigdzie nie instaluję. To co już mam, to trudno...

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>